mandag den 9. januar 2012

Sentimental...

Jeg synes jeg rammes af en vis sentimentalitet for tiden.
Måske det skyldes at 2011 var et voldsomt år, hvor sjælen ikke altid kunne nå at følge med kroppen. Måske er det bare fordi at ungerne bliver store og Sienna skal starte skole lige om lidt - hvilket jo er svært at forstå nå nu hun er en baby, hmm...

I hvert flad, faldt jeg lige over dette billed som Monika tog af hende den lille, til en fotoserie i La Petit Magazin  (se fra side 226 + bagsiden). De billeder er mine absolut ynglings som Monika har taget og jeg er ikke for stolt til at indrømme at jeg fik noget af en voldsom klump i halsen, da jeg først så dem.

Måske det bare er fordi hun ikke er hjemme lige nu, for i går synes jeg det var ret irriterende at alle hendes sætninger skulle startes med "men, moaaaar..." ;)






1 kommentar:

  1. Sådan har jeg det så tit. Martha blev to år i går og jeg synes virkelig at tiden er gået stærkt!! Hun er så sød på billedet, din Sienna!!

    SvarSlet