lørdag den 21. juni 2014

Vi er her stadig...

Sidste indlæg handlede om at Sienna var blevet syg, men heldigvis var i bedring - desværre sluttede den historie ikke der og vi har igennem 4 uger været alt, alt for meget på Hvidovre Hospital.

Hun fik tilbagefald og følgesygdomme i noget der føles som det uendelige. Hver gang vi tænkte nu er vi på rette vej, vågnede hun op med noget nyt og det er ikke andet end 3 dage siden hun igen var på hospitalet.

Men jeg håber at nu, nu må det være i bedring - imorgen er sidste dag med 3 omgang penicilin og mo ikke kroppen generalt får det bedre når den ikke skal ha det mere - det håber jeg i hvertfald!

Der er sket massere mere i denne periode, det er jo ikke sådan at livet står stille. Et nyt issue af Enfants Terribles Magazine har set dagens lys, vi har oplevet Sammie på det hvide lærred for første gang og meget, meget mere.





4 kommentarer:

  1. God bedring til jer <3

    SvarSlet
  2. Jeg er ked af at høre at det ikke sluttede med sygdommen der, hvor vi hørte fra Jer på bloggen sidst. Forhåbentlig slutter det nu. Jeg håber virkelig at I slipper for flere ubehagelige overraskelser!

    Tak for dejlige billeder som altid!

    Kram Mirjam

    SvarSlet
  3. Godt at høre at Sienna forhåbentlig endelig er i bedring. Jeg krydser fingre! Jeg har lige bladret det nye Enfants Terribles igennem, og som altid er det sprængfyldt med eventyr og livsglæde. Særligt din fotoserie Loneliness is a dear friend of mine sprang i mine øjne.. Jeg er vild med den måde du har mixet foto og grafik, det fungerer virkelig godt!
    Skulle du mangle modeller en dag, stiller jeg gerne Gåsebarnet til rådighed, hun vil elske at få eventyrbilleder i sit portfolie. :)

    SvarSlet
  4. Håber virkelig at det kun er fremgang fra nu af med hende...

    Dine billeder er så smukke!

    SvarSlet