søndag den 28. december 2008

Bryllupet nærmer sig...

Der er uhh under en måned til den store dag, den sidste dag i tyverne for mig og dagen for vores bryllup. Vi havde snakket om at vi gerne ville havde et par gode billeder af os fra dag og i vores søgen efter en der kunne tage disse, kom jeg i tanke om at Louise havde vist mig Dorotas hjemmeside med billeder. Jeg kender Dorota tilbage fra Tåstrup og vi er blevet opdateret på hinandens liv via Louise, igennem årene ;)
Da vi begge synes det er nogle skønne billeder hun tager, tillod jeg mig at sende hende en mail om det var noget hun ville overveje at gøre for os og vi var heldige at hun sagde ja.

Men nu nærmer tiden sig jo og vi besluttede derfor at tage ud og lede efter velegnede steder til fotograferingen i dag, det var jo for en gangs skyld ikke totalt gråt i vejret ;) Vi tog derfor indtil Det Kgl. danske haveselskabs Have på Frederiksberg, det ligger dejlig tæt på både Rådhuset og Allegade 10, og jo altid er smukt.
Vi fik kiggede lidt rundt selvom det var vanvittigt koldt og på trods af, at jeg i hvert fald ikke var klædt på til denne kulde, fandt vi nogle smukke steder som forhåbentlig kan bruges. Haven var smuk og kold, men vi fik da oplevet en af de store påfugle stå og prøve at varme sig ved en væg og et egern.
Da haven var gennemgået for gode steder, fandt vi en pølsevogn hvor Daniel og ungerne fik pølser, det havde været det påkrævet lokkemidlet for overhoved at få ungerne med ind ;) Vi måtte dog lige slutte udflugten i Frederiksberg Centeret så jeg kunne få en kop VARM Latté til at kick starte varmen i kroppen igen. Nøj jeg håber det er en mild januardag vi skal giftes!!

1 kommentar:

  1. Tillykke med det forestående bryllup. Håber, I får en dejlig dejlig dag :-)

    SvarSlet