fredag den 8. august 2014

GIVE AWAY: Huaweis Ascend P7 mobil

I forlængelse af og med stor inspiration fra mine to forrige indlæg, er det med stor glæde jeg har muligheden for at give een af jer muligheden for at tage endnu bedre mobil billeder.

På mandag trækker jeg lod om en Huaweis Ascend P7, den jeg skrev om her.
Det eneste du skal gøre er at skrive i kommentar feltet, hvad du ser som mobilfotografiets største fordel.

Jeg selv har efterhånden brugt det meste af sommeren på at forbedre mine evner inden for mobilfortografering og jeg er blever ret hooked.
Her er nogle flere billeder fra vores ferie, alle igen tage og redigeret med VSCO.












18 kommentarer:

  1. Hvis jeg bare kunne tage halvt så fine billeder som dig Celiné, så ville jeg elske at vinde den her mobil! Min Iphone er gammel, træt og slidt, og jeg er for næring til at købe en ny;-)
    Den største fordel ved mobil fotografering må være tilgængeligheden. Man har den altid med sig. Mit store kamera får jeg sjældent med mig, desværre.
    Jeg krydser fingre:-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor ville jeg gerne vinde den Huawei!
    Jeg sukker hver gang jeg ser dine billeder og ønsker mig en mobil der kunne bare det halve. Den jeg har nu er elendig til foto, og efter at den er blevet en del af min hverdag har jeg virkelig opdaget hvad fordelene ved mobilfoto var (da jeg havde en der kunne bare lidt).
    Fordelen er, at du altid har kameraet ved hånden.
    At der er hurtige redigeringsmuligheder uden at skulle åbne tunge, langsomme computerprogrammer.
    Og at du hurtigt kan smide billeder op på nettet eller dele via sms.

    Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  3. Den største fordel for mig er, at man altid har det ved hånden og det ret fedt altid at have et ret godt kamera ved jånden - man ved jo aldrig lige om man kommer ud for noget som er knipse-værdigt! :-)

    SvarSlet
  4. Mobilfotografiets fordel? Det kan tages her og nu, kameraet er med på farten, og fotografiet kan slettes super hurtigt, hvis det ikke blev som ønsket - desuden kan det hurtigt og meget nemt deles på sociale medier via en smartphone.

    Jeg har en gammeldags mobiltelefon med et ikke særlig godt kamera i (en nokia, som IKKE er en smartphone), så jeg ved, hvad det vil sige, at skulle have et digitalt kamera med mig (hvilket jeg sjældent for), og hvad det tager af tid at skulle overføre til en computer, førend det kan sendes...

    SvarSlet
  5. Jeg er lige begyndt at interessere mig for at fotografere og er derfor blevet bevidst om hvor "nødvendigt" det er med et godt mobil-kamera . Jeg har en fin telefon men med et dårligt kamera.
    Fordelen ved det mobile er at det altid! er i nærheden og at det er super-nemt at dele på sociale medier.

    SvarSlet
  6. Wow en lækker præmie. Jeg tænker (fordi mon mobil er så gammeldags at den ikke kan sende mms'er eller gå på nettet eller tage billeder med en bare nogenlunde opløsning), at det er mega smart, at man kan forevige nogle af de skønne øjeblikke med børn, mand, venner ellere bare hvad man lige støder på. Jeg vil meget gerne deltage. Hilsen fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ej en ønske præmie! Mobilfotografiets fordel er for mig, at mobilen er lige ved hånden, den er let at have med og fylder intet. Der er let og hurtigt at tage billeder med den, at dele og slette igen...
    Ville elske at have en smart telefon MED et super kamera indbygget!!

    SvarSlet
  8. Fordel? Jeg har det alltid med, og det er alltid strøm på den, noget man ikke kan sige om kameraet;)

    SvarSlet
  9. Smukke billeder og lækker præmie! Jeg tager kun billeder med mobilen. Den er god til de der hurtige gyldne snapshots af børnene, den er altid med og den er nem at dele fra. :)

    SvarSlet
  10. At jeg altid har et kamera ved hånden - til at tage små film og øjebliksbilleder
    Men der er også en fare ved det - nemlig at alt billededokumenteres, så når man fx har en fantastisk stund med sit barn, så tænker man "det skal jeg lige have på kamera" - og så mister man et øjeblik fokus fra barnet - og øjeblikket er ofte ovre. :(
    Så jeg øver mig faktisk i at lægge den mere væk når jeg er sammen med ungerne - og gemme billederne i hjertet i stedet.

    Men jeg bruger det skam stadigvæk ihærdigt - men mest når ungerne ikke er i nærheden :)

    SvarSlet
  11. At man altid har kameraet med sig, er så fedt når man i øjeblikke, hvor man normalt ikke har kamera med sig, lige kan fange det fedeste billede...elsker det :)

    Håber og krydser fingre
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Mobiltelefonens kamera giver mulighed for leg og uhøjtidelige billeder. Og masser af skønne hverdagsøjeblikke kan lynhurtigt foreviges. Jeg drømmer om en bedre telefon med bedre kamera, så mine billeder kan få lidt ekstra pazazz ;-)

    SvarSlet
  13. Udover selvfølgelig altid at kunne tage billeder og nemt uploade dem på bloggen/facebook, ville den største fordel for mig være, at det i flere situationer er mere i orden at tage billeder med en mobil, såsom for eksempel til loppemarkeder og på andre offentlige steder. Ofte synes jeg ikke at det er ligeså velset at tage sit kamera frem som sin mobil, og det er oftest i sådanne situationer at jeg misunder ejerene af smartphones :)

    SvarSlet
  14. Fordelen med mobilfotografier er helt klart det nemme aspekt! Man (læs: jeg) har næsten altid mobilen på mig og dermed kan jeg forevige øjeblikkene:-)

    SvarSlet
  15. SÅ fed giveaway min iphone er tæt på DØD-
    Helt klart en fordel at man har den med på farten, og så str da det ikke altid er fedt at slæbe kæmpe spejlrefleks med for at få ordentlige billeder

    SvarSlet
  16. Lækker give away :) Det er nogle utroligt smukke billeder du har taget, hvis jeg bare kunne tage halvt så smukke billeder som dig, ville jeg være stolt!
    Jeg er begyndt kun at tage billeder med min Iphone, jeg blev træt af at slæbe rundt på det store, og telefonen er altid lige i nærheden. Så vil det da være ekstra bonus, at have en telefon der så tager så smukke billeder ;)
    Mine fingre er helt sikkert krydsede.

    SvarSlet
  17. Den største fordel er helt klart, at jeg altid har min mobiltelefon med mig og derfor altid har et kamera ved hånden, for selv om mange af os sikkert drømmer om at gå rundet med et kamera i tasken, ja, så ved jeg for mit eget vedkommende, at jeg ofte må vælge kameraet fra når jeg pakker tasken. Og så er det jo super sjovt, at man kan dele sine billeder online i samme øjeblik, som billedet er taget. På den måde kan min gamle mormor, der har svært ved at komme ud, sidder der hjemme og se sommeren gennem mine øjne via facebook. Fagre nye verden! :)

    SvarSlet
  18. Min egen telefon tager ikke så gode billeder, men det kunne være skønt man har jo altid sin mobil med sig
    briananette@gmail.com

    SvarSlet