onsdag den 23. juli 2014

Ferie udfordring

Sidste år var jeg meget dygtig til at få blogget fra vores ferie - not so much i år.
Som sagt før kæmper jeg med ord for tiden, til gengæld mangler jeg ikke billeder og denne sommers udfordring til mig selv er mobil fotografi. Noget jeg ikke har gjordt mig meget i da jeg er glad for at fordybe mig i noget se hvor langt jeg kan komme med det.
Efter at ha brugte de sidste par år på at blive bedre til mit "rigtige" kamera synes jeg nu der er plads til at lege nu og mit valg er faldet på VSCO cam og dens mulighedheder i kamera delen og redigering delen.

Der ligger endda også en portfolie del i denne app, hvor du kan uploade dine egne billeder, men så sandelig også blive inspireret af andres og alt dette fra mobilen.

Min netforbindelse her i Frankrig er ret så ustabil, hvilket også gør det ret tidskrævende at lave et blogindlæg, så det nemmere at kunne uploade fra mobilen til min VSCO når der lige er netforbindelse og udvalgte kommer også på min -  for ikke at forpeste folk med en million Sienna billeder, så ikke lige så mange ;)

Her kan du se nogle af mine favoritter fra den seneste uges tid og ellers besøg gerne mit VSCO grid - for mere inspiration til appen og for at se udviklingen <3 comment-3--="" nbsp="">










1 kommentar: