torsdag den 19. marts 2009

Crocus og skvalderkål... så det endelig forår!!

Ahh sikke et herligt vejr det er idag!!
Skulle lige ned i haven for at tage at par billeder af nogle nye produkter der var kommet til shoppen, men blev så overvældet af det skønne vejr at jeg endte med at bruge en time i haven. Og NU! er det officielt forår for langt under de mange grandnåle og visneblade dukkede der både fine crocus og knap så skønne skvalderkål op.

Crocusne fik lov at stå og nåede at springe helt ud på den time jeg var derned, de må ha synes at det var dejligt at få lidt luft fra alle nålene og blive ramt af solen - helt ligesom mig! Det første skvalderkål blev fjernet og det var en skøn time.
Åhh nu glæder jeg mig til igen at skulle i haven og se det hele springe ud igen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar