mandag den 1. juni 2009

Sol, sommer og Pinse...

Sikke et vejr!!! Så bliver det simpelthen ikke meget bedre herhjemme i Danmark og det er blevet nydt til det sidste ;)

Lørdag nød vi alle 4 i haven, Daniel beskar nogle træer, jeg nussede, Sienna puttede dukker i dukkevognen og Sammie sad enten inde i legehuset el. ovenpå og lavede opfindelser, det var en dejlig og helt afslappet dag ;)

Sienna formåede dog at falde i søvn lige inden aftensmaden, men vågnede en times tid senere og var klar på til aften ballade!!

Lørdag blev ungerne hentet af mormor, ihh hvor de glæde, og der var rigtig godt gang i dem fra morgenstunden, så stakkels vufar og mormor fik vidst rigeligt med motion den dag hihi ;)

Søndag brugte Daniel og jeg, suprise..., i haven. Daniel fik beskåret lidt mere og tog så ikke mindre end 10 ture på genbrugspladsen med Nihola'en fyldt til renden og over, med alt godt fra haven. Alt imens jeg fik bundet blomster op, rykket om på krukker, nusset og ikke mindst slikket en hel del sol. Hen på aftenen tog vi mod Frederiksberg og smuttede en tur i biffen. The Wrestler fik vi set, eller det vil sige jeg kiggede nok ned i gulvet den halve film og kan kun sige at næste gang vælger jeg film hihi.

Mandag kom ungerne igen hjem og jeg fik øvet vejrmøller og at sjippe med Sammie - han er faktisk blevet ret go til vejrmøllerne og kunne i dag tage to ud i et. Sjipningen kunne ha været bedre, men knægten bliver ved med at behandle det sjippetorv som en pisk - alt alt for mange kræfter lægger han i, men når jeg står for svingningen kunne han da en del ;)

I morgen er det igen hverdag, med endnu en kort uge i sigte...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar