tirsdag den 12. januar 2010

Forsinket winter wonderland...


Den 17. december, en af de første dage med sne, havde jeg været i haven og tage lidt billeder i og af vores sneklædte have, skæbnen ville dog at jeg ikke nåede at lægge billeder på bloggen inden jeg skulle hente unger og da jeg kommer tilbage, var vores ellers nyhjemvendte PC igen engang bare død og ville slet ikke tænde. Endnu engang måtte vi drage mod Glostrup og aflevere vores elles meget nye PC til reparation og jeg var derfor meget spændt på om de billeder nogensinde ville se dagens lys igen.

Men, men, men i dag har jeg fået hentet PC igen og det virker som om den er i orden denne gang og heldigt nok var billederne der stadig - så her kommer de noget sent, men bedre sent end aldrig ;)











5 kommentarer:

  1. FED hjemmeside!! Virkelig FED!! Og sikke skønne og fotogene unger :-) Pragtfuldt at læse med på jeres side, som jeg netop har fundet....

    Hvor er jeres blog "fra"??

    Hilsen Nina

    SvarSlet
  2. Hej Nina :)
    Ja jeg kan jo kun give dig ret i det med ungerne hihi men tak for alle de søde ord.

    Blogen er lavet via blogger.com , men det er jo mig selv der står for layout :)
    Håber at se dig her igen!

    SvarSlet
  3. Flotte vinterbilleder.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  4. Fine vinterbilleder fra din have, men jeg er allermest vild med dine meget smukke potrætter og din fine header. Man kan se at du er rigtigt god til at lege med billederne og at du gør en masse, uden at det bliver for meget. SÅ FEDT. Det er første gang jeg er her, men det bliver bestemt ikke den sidste.

    SvarSlet
  5. Hej igen

    Jeg har selv en blog på blogger.dk, men den er jo slet slet ikke så fancy som din. Synes netpo dit layout er fedt. Hvordan gør du???

    Du kan tage et kig på vores blog, hvis du har lyst :-)

    Hilsen Nina

    SvarSlet