tirsdag den 15. juni 2010

Color me white...

Åhh damn, der sker ikke meget på den her blog for tiden, men, men, men jeg har en god grund eller faktisk flere. Vores projekt omtrylling af meget gammel og faldefærdig garage til brugbart og fantastisk sted, fylder og det fylder meget, sådan både fysisk og psykisk. Normalt ville jeg jo i denne tid, være i haven konstant, men synes godt nok vejret spænder ben – der er ski grænser for hvor mange grå og våde dage man gider og nusse rundt der nede. Det er så også grunden til at græsset er højt, faktisk sådan ret højt, men når det er sagt så kan man ikke komme uden om at det er en smuk tid vi er i, altså lige så snart solen titter lidt frem og om få dage springer de første roser ud i haven også bliver det endnu bedre :)

I går aftes, da solen liiiige viste sig, fik jeg taget lidt billeder i haven og et lille bitte kig på et hjørne af det der skal blive en fantastisk havestue, blev det også til. Der er lang vej endnu med det projekt eller sådan følelses det i hvert fald, men det bliver fantastisk, intet mindre, glæder mig til at kunne vise det rigtig frem.

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Jeg glæder mig til at se jeres færdige havestue :)

    SvarSlet
  2. Ved du hvad Michelle, det gør jeg også! Sådan rigtig, rigtig meget ;)

    SvarSlet