fredag den 4. juni 2010

One down, one to go…

Så lykkedes det endelig at færdiggøre et nyt lille kreaprojekt eller i hvert fald halvt.

Jeg har længe ønskede mig nogle puder til vores spisebordsstole, de eneste stole der manglede, for jeps herhjemme skal enderne nemlig kunne sidde dejlig blødt. Nu er den første af de 2 endelig færdig og den anden er 1/3 færdig, men jeg synes jeg ville vise den nu, for den er blevet så fin og lyserød ligesom gangen :)

Puden består af små sekskanter patch workede i hånd, gennem quiltet og til sidst sat på et lyserød fløjl bundstykke. Stoffet er ynglings Betsy fra Liberty, en gammel rast pink med grå prikker og plain sart lyserød. Ahh så kan man eller i hvert fald jeg sidde blødt ;)

Ha’ en skøn weekend, herhjemme står den på projekt gammel totalt faldefærdig garage, forvandles til noget helt fantastisk!

2 kommentarer:

  1. Super fine puder og i det hele taget fin blog du har! Fantastisk lyserød gang i har lavet!

    Dejlig tirsdag til dig, KH Karen Marie

    SvarSlet
  2. Hey Karen Marie
    Tak, tak og ha endelig selv en dejlig dag :)

    Knus C

    SvarSlet