tirsdag den 3. august 2010

Puha, det gjorde ski lidt ondt…

Som nogen måske ved har jeg igennem en årrække erhvervet mig ved at designe og sy børnetøj under mærket Strawberryflavor. Det var intet mindre end mit 3. barn og jeg har haft lagt helt utroligt mange kræfter i designet, netshoppen, ja hele konceptet, men desværre nok også lidt for mange kræfter, i hvert fald brød min leddegigt ud i lys lue for over et år siden og gjorde det mig pludselig helt umuligt at arbejde og så uendelig mange andre ting, for den sags skyld.

Og hvorfor klynker jeg pludselig nu?? Jo jeg har lige opdaget at min netshop udbyder endelig har lukket min shop ned, jeg vidste det kom, for jeg har jo selv bedt dem om det, men det træk ud og måske jeg fik en følelse af den altid ville ligger der, sådan bare til at kigge på, en underbevidst overbevisning om det.
Nu står der blot SERVER: 195.69.129.98, alt det jeg har knoklet for at bygge op er væk for altid og puha det ramte mig altså lige i hjertet da det dukket op på skærmen. Jeg vidste det kom, jeg har vidst det længe, med av, av, av det gør altså ondt.

Så bær over med mig når jeg nu fylder bloggen med gamle billeder fra nu en svunden tid, håber I vil nyde dem lidt med mig…

22 kommentarer:

  1. NYDELIGE og fargerike klær... synd å høre om gikten din :( Det er skikkelig trasig når kroppen ikke lenger vil det man så gjerne skulle gjort...

    men, du ser ut til å ha utrettet MYE :D

    SvarSlet
  2. Min mand og jeg mener stadig det er et af de mest unikke firmanavne vi er stødt ¨på - ærgerligt du måtte stoppe. Virtuelt kram fra Fyn

    SvarSlet
  3. Fantastiske kreationer! Jamen altså. Jeg får helt ondt i maven over at nogle der er så dygtige, ikke kan få lov af deres krop.

    Kæmper selv med en krop der smerter og bremser mig i meget af det jeg gerne vil.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fantastiske ting du laver! Kom lige tilfældigt forbi og blev helt opslugt af det skønne børnetøj :o)
    Jeg har i hvert fald nydt billederne...
    -Fabulous!

    SvarSlet
  5. Sødeste Celine :-)
    Jeg tænker på dig hver eneste gang mine unger får jordbærsmag på:-)
    Eller nu er det kun Aya på 20 mdr. der kan passe det jeg har, men hende har jeg en helt spritny kjole til at hænge til, som endnu ikke passer!
    Jeg blir altid så glad i låget når hun har nogle af dine kreationer på. Uanset om det er bukser eller kjoler.

    Kram Line Dupont

    SvarSlet
  6. Du laver bare de aller smukkeste ting... elsker dine mix..
    Kan ikke andet end at beundre
    Kh

    SvarSlet
  7. Kan godt forstå at det rammer dig så hårdt!!! Jeg savner virkelig også dine smukke kreationer!!! :o(
    Håber du er i bedring nu og kan lave lidt kreationer en gang imellem, om ikke andet så for din egen skyld.
    Stort kram her fra<3

    SvarSlet
  8. Puha...kan godt forstå, at det må være hårdt! Og hold da op, hvor er det bare ærgeligt...hvor er dine kreationer dog bare super smukke og unikke. Jeg er ked af, at mine prinsesser ikke får mulighed for at klæde sig i Strawberryflavor!!

    SvarSlet
  9. Puha, jeg er træt idag, det var ledt at skulle falde i søvn igår, så kaffen er eksta stærk her til morgen.
    Men tak for jeres søde kommentare, jeg er også rigtig ked af ikke at kunne klæde alle de små prinser og prinsesser mere.

    Tak igen <3

    SvarSlet
  10. Åh jeg er helt med på hvad du mener, for sådan havde jeg det også da jeg måtte lukke ;) ... Vi har stadigvæk lidt ting liggende fra din hånd som stadigvæk kan passe :)

    SvarSlet
  11. Hov måtte skrive som anonym, men det er mig Camilla Corbett der skrev den forrige :)

    SvarSlet
  12. Av av, kan godt forstå den gjorde rigtig ondt! Smuk hjemmeside med smukke ting.

    Ønsker dig god bedring med gigten. Håber den er blevet bedre efter du nu er gået ned på lidt lavere sy-blus.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  13. Jeg forstår rigtig godt, at du er ked af, at din butik nu er helt væk..

    Men spam endelig løs med de smukke smukke billeder.. Og jeg er glad for, at jeg nåede at være så heldig, at få lov at købe en af dine fantastiske vinterhuer til min søn..

    Jeg håber du får det så meget bedre, at du vil kunne fortsætte med at lave de smukke ting, nu for din egen skyld.

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  14. Åh, Celiné, det er altså også trist. Meget. Du er så god til at finde på unikke ting og sy dem flot. Og vi er nok mange, der ikke nåede at få den Savannah kjole vi altid drømte om, fordi bebsen var for lille og vi ikke tænkte på at købe forud. Øv.

    SvarSlet
  15. Vi er nogle af de glade brugere af strawberry flavor kjoler, men desværre kan jeg ikke putte nummer to i dem (er ikke sikker på min mand ville synes at Storm ville se yndig ud i kjoler ;) )Har overvejet at ville sælge dem, men da jeg luftede ideen så min søster helt forkert ud i hovedet. Så Kharma og lilac får lov til at vente i skabet på nogle små niecer <3 Spam os bare med smukke billeder.

    SvarSlet
  16. Åh Céline, må jo næsten fælde en lille tåre sammen med dig. Det er jo tydeligt for enhver, at du ikke bare er møghamrende dygtig til farver, syning og unikt design, men også at du har lagt utrolig meget arbejde det hele.

    Så trist, at det måtte få en ende, og af så øv en grund. Håber, der snart åbner sig nye døre for dig, så du trods sygdommen kan få brugt din kreativitet og dit stilsikre blik til at skabe på en eller anden måde.

    De bedste ønsker for din (kreative) fremtid og et stort knus herfra

    KH Helle

    SvarSlet
  17. Du har virkelig syet nogle helt fantastiske kreationer! Så fine og smukke!!

    SvarSlet
  18. Det kan jeg virkelig virkelig godt forstå gjorde, og gør, ondt!

    Dejligt du deler de smukke billeder med os, for det er i sandhed fantastiske sager du har kreeret!

    Rigtig god bedring.

    Kh Louise

    SvarSlet
  19. For noen FANTASTISKE barnetøy!! utrolig flotte. så synd så synd dumå slutte.

    SvarSlet
  20. SHIT - sidder her med en klump i halsen, knude i maven og næsten tåre i øjnene - for pokker hvor må det være slemt for dig, når jeg bliver ram så hårdt!!

    Jeg ELSKER ELSKER ELSKER dine fine ting - og ejer efterhånden en hel del kjoler... og er SÅ ked af at du ikke længere kan producere dit fantastiske tøj.

    DEJLIGT med lidt gensyns billeder fra tiden der var - håber din gigt har det bedre nu.

    Mange sommer smil fra Mette - fruea.dk

    SvarSlet
  21. TAK alle sammen!!
    Tak, for jeres søde ord, jeres forståelse og jeres godbedring. Og til det sidste, er jeg i bedring - både ja og nej. Jeg kan sidde ved PCen igen,nogle dage kan jeg sy en smule, men alt dette er KUN fordi jeg tager den med seriøst ro, hvilket jo kan være svært for en som mig ;)

    Men nok om det for nu!
    KNUS til jer alle <3

    SvarSlet
  22. Åh, jeg sidder også og tuder, hvor er det uretfærdigt, det er forbi, men sikke en kollektion at se tilbage på! Jeg håber så meget, du får det bedre igen. Knus!

    SvarSlet