onsdag den 17. november 2010

Au revoir Paris...

Så er vi igen hjemme fra en dejlig tur til Paris - hold da op det er en stor by, som i sådan rigtig, rigtig stor.
Vi var der i 4 dagen fra morgen til aften, men jeg føler ikke jeg har oplevet en brøkdel af byen, som Daniel siger, så er der grundlag for flere ture og det kan jeg kun give ham ret i :)

Vi boede ikke så langt fra Champs Elesees og gik rundt i det område den første dag, vi var både i parker og Disney store, vi var ved Ladurée, men ente med at søge ly fra regnen i et kedeligt bageri, hvis eneste plus var den kat de have. Aldrig har jeg set så stor en kat og enten var den højgravid med graviditetskløe eller også var virkeligheden at det var en fed kat med lopper, jeg vælger den første ;)

Anden dagen blev brugt på et kæmpe, kæmpe stort antikmarked, samt Eiffeltånet og Seinen by night, dag 3 på Sacré Coeur og latiner kvarteret og den alleer sidste på alt for mange stormagasiner ;)

Vi fik spist masser af mad, på mange forskellige restauranter og drukket alt for lidt kaffe på cafeer. Vi havde en rigtig dejlig tur også selvom min krop sagde stop på halvvejen og turen hjem var meget hård, men en go tur det var det.

Kameraet fik vi ikke med, så det vi har, er fra mobilen…
1. Fed/gravid kat 2. St. Augustin metro station 3. Eiffeltånet+Seinen by night 4. Lysekronen på en italiensk resturant, hvor vi spiste 5.+6. Julegejlet ved Printemps 7. Kager inden fra Printemps 8.Metro st. ved Sacré Coeur 9.-12. Udsigten og Daniel fra og selv Sacré Coeur 13.+14. Mere jule udstilling fra Printemps 15.+16. Japansk øl og vores sushibåd fyldt med sushi.















2 kommentarer:

  1. Åh hvor lyder det til at I har haft en fantastisk tur.Sikke nogle billeder!! Jeg vil også afsted!

    SvarSlet
  2. Ihh ja det var dejligt - og hverdagen er hård nu, synes jeg ;)

    jeg vil også afsted igen ;)

    SvarSlet