fredag den 12. november 2010

Det er jo ikke nogen hemmelighed…

...at Strawberryflavorer tilbage, så måske jeg skulle lade være med at behandle det sådan ;)
Som jeg har fortalt før har jeg oprettet en blog til Strawberryflavor, så kunder der ikke kender mig, ikke skal kvæles i billeder af min familie og have, det forbeholder jeg til jer kære læsere ;)
Men det betyder vel ikke at jeg ikke kan bruge min personlige blog til at reklamere for Strawberryflavor, vel?? Eller det var i hvert fald hvad jeg kom frem til i går da jeg sad og lavede pressemateriale for Strawberryflavor.

Så her kommer den, altså Reklamen… tag og smut ind på strawberryflavor.dk og se hvad der sker derinde.
Og for at sparke det hele mere i gang, så kan jeg starte med at fortælle jer her, at når jeg kommer hjem fra Paris, så sætter jeg en give away i gang med muligheden for at vinde en ægte Strawberryflavor kjole, så meld dig allerede nu som fast læser på bloggen her el. bliv ven med Strawberryflavor på facebook her, du må også godt gøre begge dele ;)

Reklame slut… ;)

1 kommentar:

  1. Nu har jeg klikket mig ind på siden på fb., men jeg ved ikke hvordan man "Bliver ven"? (Jeg har klikket "Synes godt om" - er det det samme? )(Jeg er ikke helt inde i termerne på fb).
    Jeg vil også gerne gøre reklame for dit fine tøj.
    Venligst Helle.

    SvarSlet