tirsdag den 22. februar 2011

Vinterferie 2011...

Hvis meget jævnlige updateinger er alfa omega for en blog, så kan jeg vidst godt klappe sammen, meeen jeg håber I stadig er der ude.

I hvert fald er vinter ferien nu overstået og den står på hverdag igen, dog en hverdag hvor 3 uger lige skal indhentes pga. alt for meget og mange syge børn. Alle af dog af sted nu og hverdagen kan igen indfinde sig.
Vinterferien var dog ikke kun dårligdom, vi fik også indsneget en masse hygge.

Daniel og jeg havde faktisk 2 dage for os selv, som vi brugte på at forårsklargøre haven, hyggetur indtil byen, oprydning, tøjvask og at spise ude, pandehårs klipning og strikning okay det sidste var kun mig :)
Efter ungerne igen var kommet hjem, stod den på tur med farmor og farfar, fødselsdag hos Bedste Birte og ugen sluttet med en biograftur – To på flugt, stod den på! Det var en dejlig uge, da ungerne først var stoppet med at skrige fordi de havde det skidt :)







2 kommentarer:

  1. Ja mig slipper du nok aldrig af med. Dit farverige og unikke univers er blandt mine allerstørste yndlinge. Jeg tænkte lidt over det da jeg for nylig opdaterede den liste med blogs jeg særligt anbefaler (og hvor jeg skriver at det er blogs der ofte opdateres). Grunden til at jeg ryddede op var netop at mange af mine favoritter ikke længere var så flittige skribenter, men dig kunne jeg nu ikke undværre alligevel....

    Hvis min mand ikke var lodret imod ville jeg helst bo med inspiration fra dig, for alt hvad du viser er unikt, sjovt og varmt. Kort sagt jeg knus elsker din blog.

    SvarSlet
  2. 1000 Tak Marina. Det var dog dne dejligste besked -og især fra dig <3
    Men nu skal der lidt gang i bloggerriet igen, det handler også om at få rutinen ind igen, for jeghar så meget jeg gerne vil sige og vise :)

    Knus knus og TAK for din blog!

    SvarSlet