mandag den 25. april 2011

Det var så den påske...

...men sikke en påske, vi fik i år.
Jeg blev helt trist da jeg her til aften sad i haven og hæklede, med Sienna i hulen af tæpper foran mig. Det her vejr og de her mange fridage har været så skønne, at det er svært at acceptere hverdagen indtræder igen imorgen.
Den sidste dag er gået med hygge i haven sådan hele dagen. Jeg har spist helt udenligt mange sandkager, som Sienna har lavet til mig og vi har kigget på den dueungen der sidder i Mirabel træet lige ved sandkassen og venter på at moderen kommer med mad til den. Den har siddet der hele dagen, er det normalt??

Det skønne vejr vi har været forkælet med, har også resulteret i at forsatsdøren er kommet af den franske altan og at naturen endnu engang kan vælde ind i stuen. Altankasserne er blevet tilplantet men noget så klassisk som Dronning Ingrid pelargoniaer og lyserøde petuniaer - jeps det er Sienna der valgte farven, men jeg synes egentlig det er en ret hyggelig blandning.
I morgen venter hverdagen, så det var alt for nu ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar