fredag den 8. april 2011

Mere om Masking Tape...

Så er der lige lidt ideer til brug af alt det fantastiske Masking Tape, der ligesom sniger sig ind på matriklen ;)
Jeg opdagede lige et sted mere jeg kunne snige lidt tape ind i dag, da jeg udvidede mit lille arkivsystem aka gamle kasser med tapet på. Nu er jeg typen der kun tager tapet på ydersiden af kasserne, men så det smart lige et kunne give kanten af tapetet en lille ekstra finish. Eneste ting man lige skal være god til, er at få det helt ud i hjørnerne, så låget kan komme ordenligt på uden at ødelægge tapet – for så giver det jo ikke så meget mening.

Anden brug er, til at skrive på. Jeg har længe gerne ville ha nogle klistermærker på mit arkivsystem, så jeg kan finde rundt i kasserne. Men tanken om klistermærker på tapetet gør for ondt, så der er evig tvivl om hvad der er hvor. Nu det løst, jeg skrev på Masking Tape'en og har sat det på kasserne, for det jo lige til at tage af igen uden at ødelægge noget ;)

Langt mere og helt sikkert langt mere genialt inspiration kan man finde inde på MP’s web side – tjek, tjek, tjek den ud også billederne under MT ex Kyoto og MT ex Sapporo, man dør og kommer i Masking Tape heaven ;)



4 kommentarer:

  1. hei hei.
    jeg leste artikkelen om deg og ditt hus i rom 123 og ble helt betatt, og så glad for at du også har en blogg - så her skal jeg helt klart begynne å følge med. elsker stilen din. og de masking tapene var jo super kule.
    hilsen hilde

    SvarSlet
  2. Fine ideer. Jeg bruger nogen gange små gavemærker (f.eks. mailamærker med pålimet kontrastfarve til æsken) på de æsker jeg ikke vil skive på. Det bliver også fint.

    SvarSlet
  3. Hey Hilde
    Tak for de søde søde ord!

    SvarSlet
  4. Hejsa

    Kom lige forbi:-) Lækre sager, og fed stil . Jeg følger med.

    Solskinshilsen

    Tine - Tinitten

    SvarSlet