mandag den 9. maj 2011

Sikke nogle dage...

Ja, sikke nogle dage...
Jeg er træt, træt som et helt alderdomshjem - det har været en weekend som jeg sent vil glemme.
Plan var var et få ryddet op og ud af kælderen, men endte med, ingen el, akut elektriker besøg, lofte brækket op og udsigten til at få skiftede al vores ledning i huset. Så planerne om at se lidt godt ud og spise en go middag lørdag aften - endte med cafeburger iført arbejdstøj, på den sædvanlige cafe og tankerne der hvirvlede rundt om det store restaureringsarbejde der skal ske med lofterne derhjemme.

Søndag var det samme, bare i en mere træt udgave, men vi blev færdige i kælderen og selvom det var dejligt, må jeg indrømme at jeg har en følelse af et skridt frem og to tilbage.

I dag har jeg været i haven og lavet mere eller mindre ingenting, for det har jeg ikke kunne, jeg er smadret og træt og har bare siddet og prøvet at komme mig, mens syrenerne og æbletræer er sprunget ud omkring mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar