torsdag den 23. juni 2011

Udkørt...

Damn, jeg er udkørt...
Hjerne fungere ikke rigtig og jeg får intet lavet fordi jeg ikke kan fokusere på noget - jeg hader at ha det sådan her, men desværre er det noget der rammer mig med mellemrum, når jeg over en periode har lavet for meget.
Dagene har været fyldt med Strawberryflavor stuff, faktisk så meget at jeg næsten ikke en gang har været i haven, så ved man det er slemt ;)
En lille tur i haven har jeg dog lige givet mig selv, jeg måtte lige tjekke hvad nattens voldsomme regn havde væltet, heldigvis ikke meget, men nok til at jeg tænkte jeg lige så godt kunne give mig selv en lille buket roser. Så nu står den så jeg kan nyde den mens jeg sidder her foran computeren og prøver at få arbejdet, uden rigtig at præstere det store...

Forresten roserne i vasen er: Jude the Obscure, The Pilgrim, Crown Princess Margareta, Charles Rennie Mackintosh og Lady Emma Hamilton.


1 kommentar: