torsdag den 15. december 2011

Nååå, den der jul ik...

Ja, hvad bliver det egentligt til med oppyntningsdelen... hmm desværre ikke så meget ;)

I går var jeg meget smart på Facebook, og annoncere at nu måtte jeg vidst også hellere se at hente den store julekasse frem og få pyntet op. Fik jeg det? Nej for sørme om livet ikke kom i vejen igen, denne gang i form af en punkteret bil.

Nå men pyt med det, der er jo nogle dage endnu og idag fandte jeg lige på noget jeg både orkede og havde tid til, nemlig oppyntning af Mac'ens skærm, det jo for hulen alligevel den jeg ser mest i disse dage - så nu ser mit skrivebordsbilled sådan ud - meget fint ik :)

Er du også bagud med oppyntningen så er linket her ;)


2 kommentarer:

  1. Fortsatt goood tid på å pynte til jul. :) Har 1 uke på deg! Hehe.
    Mac'en ble ihvertfall fin og julete da :)

    Ha en super helg!
    Klem Lene

    SvarSlet
  2. Hej Céline
    Du har masser af tid endnu :)

    Det er en rigtig flot baggrund du har lavet!

    Glæder mig til at følge mere med her :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet