søndag den 9. september 2012

FARVEL UDSALG!!!...

Søndag d. 9. Septemer kl 20 - starter der FARVEL UDSALG på shoppen, det er tid til nye eventyr 

Projektet Strawberryflavor er nu 10 år gammelt og jeg føler det er tid til nye udfordringer. Det har været en fantastisk rejse og jeg elsker at ha været med til at gøre verden lidt mere farverig og måske endda åbnet en lille dør indtil et eventyrlig og fantastisk fantasi univers for en lille pige eller dreng.

Tak fordi I ville være med!
Strawberry  forever

NOW & THEN
Min smukke Siennas, sidste og første billed for Strawberryflavor
- sikke nogle oplevelser vi har haft!


2 kommentarer:

  1. Årh altså.... Aldrig mere smukke Strawberryflavor kjoler? Så må jeg vist hellere kigge forbi dit udsalg og se om der en en der kan passe min lille nullergøj :)

    Kh. Betine

    SvarSlet