onsdag den 19. september 2012

Glimt...

Lidt glimt fra rundt omkring i huset...
Det hele er dog noget jeg er virkelig glad for, for tiden!
Og så lige en ny "Dagens sang" som virkelig er go til at cykle gennem efteråret med i ørerne 








1// Kaffe, jeg elsker altid kaffe ;)
2// Ved ikke hvad sådan en hedder, Sienna kalder den for "glas blomsten". Vi fandt den på et loppemarked inde ved Kgs. Nytorv.
3// Min total yngling kjole pt. Den er herfra
4// Yndlings postkort og et par polaroid billeder Monika Elena tog af Sienna.
5// Hårkam. Fandt de gamle blomster?!? på et loppe marked i Basel og har nu limet dem på en hårkam. 
6// Gammel håndtaske med broderi.
7// Yeaa der er endelig blevet malet lidt i gangen og den nye lilla er bare helt perfekt!

4 kommentarer:

  1. Kæreste Céline.

    Hvor ser der altid hyggeligt ud hjemme hos dig. Du har sådan en helt særlig evne til altid at gøre tingene ægte personlige og det er en stor gave. Jeg håber meget dit nye liv byder på masser af glæder og håber vi får lov at høre lidt om de nye planer en dag.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på det vil Marina, jeg skal nok fortælle, det er ingen hemmelighed, skal bare lige i gang ;)

      Slet
  2. Åh, hvor er det nogle skønne billeder, søde Celine! ;)

    SvarSlet
  3. Ahh ja en brev holder, det var det som damen på loppemarked sagde - tak!
    Kan godt forstå du samlede på dem, de er virkelig fiiine!

    SvarSlet