tirsdag den 21. januar 2014

En portrætserie...

I dag havde jeg den første forsøgsperson foran kameraet.
Der var mildest talt ikke meget lys at gøre godt med idag, men i stedet for at lysne billederne til ukendelighed, har jeg valgt at gå med på lysets præmis.

Det er ikke lyse detaljefulde billeder, men jeg synes absolut de har sin charme, ligesom den sødeste Asli har. Du kender hende måske fra, hendes blog frøkenen & baronen - hvor hun bl. a. hækler de mest fantastiske ting.

Nu jeg igang - de første billeder er taget i dette lille projekt. På torsdag er jeg igang igen og jeg glæder mig.

Tak Asli, fordi du ville lege med og tak for at bære over med min jagt på lidt lys 





10 kommentarer:

  1. Vildt flotte billeder - synes du har fået det bedste ud af lyset og de er jo stadig fine og skarpe.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mirjam - det var virkelig en udfordring med lyset. Vi har haft rekord få solskin i denne januar - så vi er virkelig i underskud.
      Håber i nyder solen, varmen og sommeren, <3

      Slet
  2. Tusind tak fordi jeg måtte være med. Jeg synes, det er nogle rigtig flotte billeder (Tænk, at det er mig på billederne!) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Asli!!
      DET ER DIG! du er så smuk og fin og jeg vil ha dit hår ;)

      Tak igen <3

      Slet
  3. Smukke, smukke Asli <3 Og meget smukke billeder, Céline :) Jeg har skrevet et par ord om enfants terrible på bloggen og tilladt mig at låne et par billeder.. Det håber jeg er i orden ellers så siger du bare til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Majse for hulen, du kan bruge så mange billeder som du overhoved orker!!! Vi er så taknemlige over dine fine ord <3
      TAK TAK TAK!!!

      Slet
  4. Det er nogle lækre, helt enkle portrætter. Jeg kan godt lide, at man bare vælger at bruge det lys, der er. Det har helt bestemt sin charme!

    SvarSlet
  5. Ja enig det har bestemt sin charme at bruge hvad der er af naturligt lys. Jeg er så glad for jeg ikke bruger flash mere.
    Men åhh ville jeg gerne ha haft lidt mere dybde og detalje, end det gav igår ;)

    SvarSlet
  6. Naturligt lys er MEGET bedre. Rigtig fine billeder af søde Asli. (og jeg vil også have hendes hår;-)).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Super lækre billeder! Hvis du stadig mangler forsøgskaniner, vil jeg (og måske Karen) gerne være med .-)

    Kh. Mette

    SvarSlet