mandag den 20. januar 2014

Så er issue #2 af enfants terribles online...

Det lykkedes endnu engang. Vi gjorde det og der er endda så meget mere med, denne gang. Vi har lavet 2. udgaven af enfants terribles magazine og nu er det ude.

Det er ikke uden omkostninger det lykkes. Det er alt for hård, tager alt for langt tid og vores hjem sejler. Men det er også helt fantastisk og vi er blevet taget så godt i mod af alle - vi er så heldige!

Nå men jeg er for træt til at skrive en masse. Men jeg håber i vil nyde dette nye nummer og ikke mindst dele det i vildskab, alle de steder i kan komme til, så også andre kan nyde godt af det kæmpe arbejde vi har lagt i det.

Temaet denne gang månenytår eller kinesisk nytår og vores plan er at farvebombe denne grå januar.

Find enfants terribles - the Lunar New Year issue HER
Find bloggen med det hele HER




1 kommentar:

  1. Hvor er det bare et smukt magasin. Du/I er fantastiske til at iscenesætte og tage billeder. Jeg kan godt se, at det er et stort arbejde. Men måske lønner det sig i længden - også arbejdsmæssigt? Send et billede fra magasinet til mig på annasvenning (a)live.com, så laver jeg et indlæg om magasinet på min blog.

    Kh
    Anna

    SvarSlet