fredag den 5. oktober 2012

Drømmen...

Jeg indrømmer at jeg nok aldrig bliver den der mor der ikke klæder sig selv og sine børn ud og som ikke selv også gerne forsvinder ind i en eventyrverden en gang i mellem - jeg bliver nok aldrig "rigtig" voksen og fornuftig.
Jeg elsker eventyr, fantasi og  smukke ting - jeg elsker at drømme og har altid gjort det. Jeg er ikke en pladder romantiker, faktisk sådan overhoved ikke, men kjoler og make-up, åhh se det er noget helt andet!
Måske er det denne kærlighed, til det smukke og drømmen, der gør at jeg altid har elsket Disneys film også som voksen, faktisk har jeg endda, ved flere lejligheder brugt filmene, som direkte inspiration i mine kollektioner.

Og datter som mor, dyrker det virkelig også. Forleden dag var hun så heldig at få den nyudgivet Askepot film og straks blev hendes egen kjole fundet frem og drømmen begyndte seriøst.
Sammie var ikke hjemme, så hans værelset blev invaderet og fyldt med hendes eventyr ting.  Det var mildest talt en fryd at se hende, se filmen. De følelser den fik frem i hende, åhh de klassiker er uden alder og evigt smukke 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar