tirsdag den 4. december 2012

En af de dage...

Åhh den her dag, den burde bruges under dynen foran fjernsynet.
Synes mange ugers fødselsdagræs har sat sine spor, jeg er absolut intet værd idag, hele min krop skriger på ro. Alt jeg drømmer om er at falde i søvn på en sofa (hvilket vi pt ikke har) med noget virkelig fordummende kørende.

Jeg tror jeg er på kaffe kop 1 million og sidder egentlig bare og tænker onde tanker om sneen/sjappet som jeg skal ud i om et par timer - man kan jo ikke være kreativ under disse forhold.

Så jeg giver op og om lidt vil jeg gøre det. Jeg vil hente dynen, en masse puder og kop kaffe nr 1000001 og lægge mig på tæppet foran fjernsynet og takke guderne for at jeg har fået lov til at prøve viaPlay så jeg kan få lov til at se noget fjernsyn, lige nu og her hvor jeg har brug for det.

Det eneste der mangler, udover en sofa, er den bærbare så jeg også kunne ha været på nette samtidigt - nå men en eller anden kald på mig når jeg skal hente ungerne 




1 kommentar:

  1. Uh hvor jeg kender de dage - jeg havde sådan en eftermiddag i dag, og gjorde lige præcis dét. Puttede mig under tæppet på sofaen, og S.O.V til tvét. Det var herligt :)

    Håber du også fik dig et hvil ?

    KH Maria

    SvarSlet