tirsdag den 18. december 2012

fab + fun + fabric

Jeg prøver at lære ungerne at skille sig af med unødige materielle ting - og for at gøre et godt eksempel har jeg nu oprettet en shop til noget af alt det jeg jo egenligt ikke behøver - også selvom det gør lidt ondt ;)

Jeg er startet fra en ende og gået mine private stofgemmer igennem. Stof som jeg har samlet igennem de sidste 10 år. Men, men, men jeg må rydte ud og op, ellers få det jo aldrig en ende og jeg ender som en gammel sær dame, med et uendelig stoflager.

Jeg har også lavet nogle stofpakker, med restestykker og der kommer flere løbende. Jeg har også en Liberty stof kasse, som jeg ikke er nået indtil endnu, men det kommer - sammen med de andre lækre ting som vil kunne gøre gavn eller pynte hos andre.

Der er et lille minus ved shoppen - man kan ikke se at der er flere meter af noget af stoffet, så der skal man altså rette antal af meter inde i indkøbskurven - men håber det går 

Find shoppen her!





2 kommentarer:

  1. EJ det er jo SLET ikke til at vælge Celine.... Sikke smukke stoffer du har!

    SvarSlet
  2. Sikke meget Smukt stof du har. Jeg kan godt forstå at det må gøre lidt ondt at sige farvel.

    Jeg kikkede på dit fine julepyntede hjem og blev helt glad, du har virkeligt et særligt talent.

    Rigtig glædelig jul til jer allesammen.

    SvarSlet