tirsdag den 12. februar 2013

Fastelavn...

Ahh ja fastelavn, det fik vi ski udlevet i år...
I fredags var der fastelavn på skolen, som var efterfulgt af fastelavn på SFO'en, som sluttede af med fastelavnsfest i Siennas klasse - også var den ged, fandeme også barberet!

Jeg havde lavet kanin kostume til Sienna, så surt jeg ikke har et billed, hvor man kunne se hendes lille hale - er sikker på hun kunne ha vundet, dagens sødeste lille bagdel. Sammie ville være dame, sammen med en ven fra klassen, de var sååå yndige, så det var mest af alt bare en tur i H&M, hvor det var overraskende svært af finde ham en kjole, hmm.
Men tidligt oppe var jeg og male den ene mere i hoved end den anden. Efter at ha aflevere dem i skolen, var det bare hjem og sy øre til mig selv, bage fastelavnsboller, som blev virkelig gode, så her et link og til slut male mig selv i hoved, før jeg endnu engang mødte op på skolen.

Nå ja, jeg skulle også lige købe mad ind på vejen, iført ansigtmaling og øre, det kan kun beskrives som lidt af en oplevelse ;) På skolen fik Daniel lige et ekstra overskæg, ungerne fik hygget og slået katten af tønden IGEN! og godt mæt på fastelavn drog vi hjem pænt udkørt.

Dagen var ca. lige så speedet som dette indlæg 











1 kommentar:

  1. Fedt at den lille kanin selv har en gulerod med! Du kan vist nogle tricks med ansigsmalingen - det ser vildt godt ud!
    /tina

    SvarSlet