mandag den 18. marts 2013

Kæmpe anbefaling...

Nogen gange, og det sker virkelig ikke tit for mig, bliver jeg ramt af oplevelser der er så fantastiske og rørene, at jeg har lyst til at skrige det til verden, i håb om at andre også skal opleve det - det her, er en af de gange...

Det handler om serien Girls, en amerikansk HBO serie, der lige har afsluttet sæson 2. Den omhandler 4 veninder i New York, hovedpersonen  spirende forfatter og nej vi taler ikke Sex and the City, nok nærmere en anti udgave af den. Vi følger 4 piger i 20'erne, på godt og ondt. Serien er absolut ikke bange for at være grim og ærlig og vise alt det som ellers er bandlyst i amerikanske serier.

Det er den mest rørende serie, jeg nogenside har stødt på. Jeg har lige tudede mig igennem sæson afslutningen, fordi ahh man mærker det. Men griner, græder og føler for disse mennesker og seriøst hvornår har man sidste rigtig kunne sige det om en serie.

Veninder er noget af det allervigtigste i livet, for en pige og det tager Girls seriøst!
Og til sidste en sætning fra serien...
A friendship between college girls is grander and more dramatic than any romance...

Serien køre på DR3 og kan også ses på HBO Nordic - du kan selfølgelig også læse om den her, men helt ærligt bare se den!!

3 kommentarer:

  1. Du er bestemt ikke den første, der anbefaler den serie, så nu må jeg altså i gang.
    Tak for spark i r.... ;-)

    SvarSlet
  2. Den er SÅ fantastisk den serie. Den er sjov, ærlig, grim, rørende, pinlig og alt hvad en god serie skal indeholde. Elsker den!
    En anden serie der rører mig lige nu er "The big C". Se den!

    SvarSlet