lørdag den 22. juni 2013

6 ud af 12...

Dagene går hurtigt for tiden...
Næste uge er sidste inden ungernes sommerferie, hold op hvor jeg glæder mig!

Allerede næste lørdag tager Sammie på karate sommerlejer, ikke den vanlige børnelejer, men den med de voksne og der hvor der kommer verdensmestre og underviser. Lad mig bare sige, han glæder sig!

Men han har også meget at nå, for han har allerede planlagt at nå til VM i karate om 14 år?!?

Sienna og jeg trænger til nogle stille dage i haven og det gør haven egentlig også - den er mere forsømt end nogenside og jeg har ingen undskyldning for det.
I dag nåede jeg lige derned og fik plukket en buket roser. Hvis jeg ikke vil komme til dem, må de jo komme til mig 





Sammie// ham med de 1000 små fregner, og jeg elsker hver og en af dem.
Sienna// hende der skriver historier på mange, mange, mange sider.

1 kommentar: