torsdag den 25. juli 2013

Dage i Fréjus #7...

Ang. den is omtalt i forrige indlæg... For faktisk har vi værest så dygtige på denne ferie, ingen brød, ingen pasta el. ligende, og kun 2 is.

Men denne is var faktisk en belønning. For inden vi tog afsted var Sienna og jeg på biblioteket for at låne bøger til turen, så de kunne holde deres læsefærdigheder ved lige. Sienna væltede bøger ned fra hylderne og ville bare låne dem alle. Komprimeret blev hun måtte låne 8 bøger og så lånte jeg 3 til Sammie.
Jeg mente dog ikke, at det var realistisk, at nå at læse så meget, som Sienna mente, så jeg fik i den diskussion lovet at hvis de kom igennem alle bøgerne, inden vores ferie var færdig, så måtte de få den største is de kunne spise.

Da de var færdige med alle bøger på 14 dage, altså halvvejs, inde i ferien, måtte jeg jo æde mine ord og hoste op med is 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar