onsdag den 3. juli 2013

Livet er en stor pølsefest...

Sandheden er den, at jeg/vi har fået lov til at anmelde nogle pølser, nærmere betegnet Kokkens Favorit pølser.
Ideen var skøn, jeg var solgt. Man skulle invitere venner/familie til en dejlig stor grilfest, hygge sig over gode pølser, lækre chile marmelader og pastaer fra Chuchum og andet godt - det skulle blive så godt.
Virkligheden har været noget anderledes og i den periode fra vi fik de gode pølser til de var spist, var livet ikke lige en fest.  Nååå, hva er der dog sket tænker du, og jo jeg kan sige det har været hårdt, meget hårdt. Nogen vil vide hvor hårdt, når jeg nu fortæller at vi har fået IKEA skabe.

Det har været en kaotisk periode i vores liv og helt ærligt så er pølser bare hammer nemme, så vi fik spist pølser. Vi fik spist pølser morgen, middag og aften - hvilket sagtens kan lade sig gøre. Der er Brunch pølser til æg om morgenen, der er Frankfurter til at putte i salaten til frokost og røde til rugbrødsmadden, der er medister pølser, chili pølser og ost pølser til aftensmad, ja jeg kunne blive ved!

Hvordan det hele så endte, siger du. Jo det endte således at vi nu har skabe, de er fantastiske og lige det vi manglede og bedste af alt, de er færdige, men vi var også færdige med pølserne ca. samtidigt, så ingen fest i denne omgang ;)

Hvad jeg har at sige om Kokkens Favorit pølser er, at de var gode, rigtig gode. De er lavet af de bedste udskærringer fra dansk og svensk kød og de indholder ingen kunstige aromaer. Daniel kan også kun give dem hans varmeste anbefalinger - men måske er det, der er mest sigende, det faktum at da jeg stødte på dem ude i LIC, ja der købte jeg ski lige en pakke mere.

Vores liv er godt igen, vi er mætte og vi har skabe - ahh 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar