mandag den 26. august 2013

Weekend...

Jeg synes egentlig der har været en hektisk weekend, men på den gode måde.

Fredag fra fyldt med at få Sienna til 2. runden carsting til et Ramasjang program, som hun var blevet kontaktet om. Tilbage igen skulle der pakkes og Sammie sendes afsted på karatelejer og mums jeg købte dahliaer og de bedste danske kirsebær, på vejen hjem.

Lørdag havde Sienna første træning på Tivoli balletskolen, så vi cyklede i det gode vejr ind til byen. Hun var meget tilfreds og det var skønt at kunne gå rundt i Tivoli bagefter. Jeg selv har ikke været der i flere år og jeg glæder mig til at skulle bruge mange timer derinde, smukkere og mere eventyrligt sted findes vidst ikke.
Om aftenen mødes jeg med nogle veninder og vi spiste burger og så teenage film. Det var en total dejlig dag, lige ind til vi kom til at låse os selv inde og ikke kunne få vores hoveddør op igen.

Det blev søndag før vi fik hoveddøren op igen og det lykkedes selvfølgelig først da vi havde ringet efter hjælp, men op kom den og meget rar følelse at kunne komme ud ;)
Resten af dagen brugte vi på at ryde op og ud i det lille hjem. Sienna der elsker at ryde op og gøre rent (lige nu er hun igang med at gøre rent i køkkenet, efter at ha tigget om det - er ikke sikker på hun er mit barn) klarede først sit eget værelse og gik så igang må Sammie og lavede endda velkommen hjem skilte til ham.
Jeg selv brugte en hel del tid i køkkenet og fik både lavet LCHF roulade med hindbær og chokolademousse og en LCHF tærte med ostefyld, kylling og spinat - begge dele ret vellykket!
En meget træt og ret syg Sammie kom hjem fra lejer og aftenen stod kun på hygge, roulade og mere hygge.

Håber alle har haft en lige så dejlig weekend 

















3 kommentarer:

  1. I bor simpelthen så smukt og unikt, dejligt at se en helt personlig stil;-)
    God bedring med din dreng:-)

    SvarSlet
  2. Ved ikke hvorfor jeg aldrig fik kommenteret på det fine indlæg her, men det må have været en travl dag ;)

    Jeg er vild med billedet med kirsebærret - så fint! Og skønt at Sienna kan bruge kjolen, som hun har haft så længe. Jeg går ud fra at den skal gemmes og ikke sælges videre, når hun vokser ud af den? (((Hvis du sælger noget af dit hjemmegjorte tøj videre, er jeg interesseret ;) )))

    Er også vild med billederne fra Jeres hjem - elsker at man virkelig kan mærke at alting er nøje udvalg. Jeg oplever at selvom vores smag umiddelbart er ret forskellig, holder vi af mange af de samme detaljer og farver. Og så deler vi helt klart smag i porcelæn ;) Mumikrusene er jeg stor fan af, Wiinblad kunne jeg også godt overskue at have (har dog beslutte mig for at jeg ikke kan samle på alt, som er fint - suk!) og så er jeg helt vild med Stockmarr-skålene med facetter. Faktisk har jeg netop bestilt to styk af dem, som jeg får sendt direkte herned. Jeg var ellevild, da jeg opdagede at de havde dem igen OG at de sender herned :) Så tak for at du har vist dem frem - jeg glæder mig så meget til at nyde dem!

    Kram

    SvarSlet