mandag den 18. november 2013

En aften, i de søde sagers tegn...

For et par uger tilbage brugte jeg en aften på at bage og smage kager i stor stil.

Årsagen var at Urtekram har inviteret Rigoni marmelader ind i deres sortiment og det var en go undskyldning for at lave deserter med syltetøj og nøddecrem i lange baner.

Jeg selv, brugte aftenen på at lave hindbærsnitter, der klart var underdogen iblandt de mange lækre sager, som cheesecake, macarons og cupcakes.
Jeg kan ligeså godt sige det, det hele smagte simpelthen så godt! Og blandet med virkelig godt selskab og lækkert cupfood, hvilket er små salater, i ja kopper, var aftenen en hel lille fest.

Skaaaal jeg vælge at lave en af opskrifterne igen, så bliver det altså hinbærsnitter. Jeg havde helt glemt hvor godt vildt nemt det er OG hvor meget bedre det smager hjemmebagt - opskrift er her.

Også må jeg altså også opfordre jer til at prøve dadlerne med abrikoscreme. Noget jeg helt sikkert aldrig ville ha lavet, hvis jeg ikke havde smagt dem denne aften - opskrift er her.

Det var en gennemført aften og det sidste jeg havde lyst til, da jeg gik hjem gennem Københavns gader, var mere sødt. Men sørme om trangen ikke igen indfandt sig dagen efter, damn you carbs.

Tak for en fantastisk aften Urtekram, jeg er en heldig een 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar