torsdag den 26. december 2013

Julepyntsglimt...

Jeg lever lige rigeligt efter "bedre sent, end aldrig" princippet for tiden...

Men bedre sent, end aldrig er der nu lidt glimt af vores julepyntet hjem. Det blev ikke voldsomt pyntet i år, men til gengæld har Samuel virkelig produceret til pynten i år - hvilket jeg har nydt  














1-3//ophæng jeg lavede til Siennas børnefødselsdag, inspireret af Stine Aalykke 4//totalt ynglings nisse med Vans bælte og snapback - selvfølgelig lavet af Sammie 5 //Sammie har lavet garn nissen, Creme de la Creme har lavet misteltenen, Lucky Boy Sunday har lavet snemanden 6-7// Sammie har lavet julekongen af en toiletrulle, snemand fra Creme de la Creme, hyacint i apotekerglad 8// Siennas lille rensdyr samling ink. den hun selv lavede 9// Sammie lille nisseting, der resulterede i en kæmpe brændvabel fra limpistolen 10// Siennas dør, med egen decor og go jul ranke fra julemanden 11-13// årets juletræ, lidt skævt men meget charmerende og fyldt med røde glaspynt og nyt/gammelt Wiinblad papirpynt 14// 2 af ynglings glaspynten

3 kommentarer:

  1. Mega skøn julepyntning -- og sikke meget der er... Hvis man skal nyde de enkelte ting kan der da ikke være ret meget mere.

    Da jeg pakkede mine forældres julepynt ud her i november fandt jeg Winberg kræmmerhuse og tænkte sådan på dig, men jeg kan jo se at du selv har masser....

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg er enig Marina, jeg kulle heller ikke mere pynt, ikke lige i år. Sienna mente nærmest ikke her var pyntet op, men det er jo heller ikke hende der skal pakke det ned igen ;)
      Wiinblad pyntet, fandt jeg sidste år, men det nåde ikke fred før efter jul, så det er første år med det og nogle andre ark jeg også fandt i år <3

      Go bag-jul min søde!!

      Slet
  2. Så fine sager - er vild med Jeres juletræ og ikke mindst Wiinblad-kurvene og -kræmmerhusene. Også dejligt med plads til børnenes pynt rundt omkring :)

    Kram

    SvarSlet