mandag den 27. januar 2014

Bryllups- og fødselsdag...

Hvis man kigger på bloggen, kan det næsten virke som om, at mit liv KUN er foto. Hvilket det også næsten er, men der sker dog lidt mere.

Daniel og jeg havde 5 års bryllupsdag i fredags og jeg fyldte 35 år lørdag. Begge dele foregik meget stille og roligt, og det største drama var nok at Sammie faldt ned fra et højt legetårn og jeg måtte derfor drøne afsted fra min fødselsdagsfrokost med min mor, fredag.

Alt jeg ønskede i år var lidt ro, det har været nogle alt for hektiske måneder også havde jeg også ønsket mig sol. Jeg ved ikke rigtig om jeg kan sige at nogen af ønskerne blev opfyldt. Men til gengæld er jeg stadig så forelsker i mit kamera som jeg fik til jul, der også var fødselsdagsgaven. Ahh det er så godt! Og Daniel havd endda også været ude og købe roser og den Adidas trøje med roser på, som jeg lige havde set og forelsket mig hovedkuls i.

Også var der lidt kage og brød med familien, efter Sienna og jeg kom hjem fra ballet.
Søndag var mere rolig, med dejlig veninde på besøg og ellers bare sove længe og ro, hvilket for tiden er en mangelvare.

Det var det, nu jeg 35...







3 kommentarer:

  1. Stort tillykke!
    Lækre sager, lækker kage. Og som altid: lækre unger ♡.

    Håber der er lidt ro og solstråler i vente til dig :-).

    SvarSlet
  2. TILLYKKE med dig.

    Jeg synes stadigt at det var den bedste og kærligste gave netop du kunne få og forstår godt at den også varmede på fødselsdagen. Også heldigt for os andre at din familie har så god smag i gaver.....

    SvarSlet
  3. Dejligt indlæg, som jeg ikke lige fik kommenteret på i farten. Forsinket tillykke - og sikke et fint kagebord! :)

    Kram

    SvarSlet