søndag den 2. marts 2014

Fastelavn...

Fastelavn er slut, jeg har vitterligt også fået en så stor dosis af det i år, at det er mere end okay.
Der er ikke den fastelavns-sten der ikke har været vendt i projekt the Fastelavn issue af Enfants Terribles. Og idag fik jeg den sidste dosis, men udklædning af Sienna af alt godt fra gemmerne, men også hygge med bagning og spisning af fastelavnsboller.

Sammie har har været klædt ud som pre-teen hele dagen aka været ude og skate den hele dag. Han kom dog hjem og tog Sienna ud og rasle - fordi som Sienna siger " han er verdens bedste storebror".
Og det har hun ret i!

Om lidt vil jeg gå i seng, men lige nu tillader jeg mig at være lidt stolt på Søs og mine vegne. For ikke mange minutter siden, delte Kirsten Rickert (en af de støreste insta'er) budskabet om vores magasin på instagram. I vores perspektiv bliver det nok ikke meget større.
Vi kan slet ikke takke nok for dem af jer der har hjulpet med at dele budskabet, det betyder alt for os.












2 kommentarer:

  1. I er også seje! Tillykke med de mange fine ord på IG.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Tusind tillykke med den fine omtale - det er så velfortjent :-)

    SvarSlet