mandag den 5. maj 2014

Re-redigering...

Jeg havde taget nogle billeder til et Label Love indlæg, over på Enfants Terribles Magazine blog.
De var egentlig ret farverige skrappe i farverne, hvilket irriterede mig lidt, naturen er lidt skarp i farverne lige nu, sådan er det. Men det gjorde at jeg fik lyst til at prøve at omredigere dem til sort/hvid- hvilket jeg må sige jeg er blevet meget glad for.

Så heldigt for mig at ha en blog jeg kunne poste dem på ;)
Hvis du vil sammenligne kan du se dem i farver her!









5 kommentarer:

  1. Uden tvivl er de ogsåsmukke i sort/hvid, men jeg synes nu at farverne er dit varemærke (eller ét af dem :-)) og kan bedst li' dem.












    SvarSlet
  2. Jeg er enig med Differentina.. De sort/hvide er smukke, men farverne er det der gør dine billeder unikke.. Farverne og lyset. Det er som om lyset går lidt tabt i sort/hvid, og noget af det eventyrlige forsvinder.
    Du må endelig ikke holde op med at fotografere i farver. :D

    SvarSlet
  3. Foråret er uden tvivl den vanskeligste tid på året at fotograferer og det skyldes jo at farverne og lyset er helt anderledes i virkeligheden end det er i vores forestillinger om forår. Forestillingen om de andre årstider passer bedre til virkelighedens lys.

    Dine billeder er smukke (som altid) men får mig ikke til at tænke forår. De andre har ret i at farver er dit varemærke, men jeg synes nu at det er fint at du prøver at eksperimenterer med andre udtryk også.

    SvarSlet
  4. TITIAN RINGS - Titanium Stud Earrings - Titsanium
    TITIAN RINGS, SILVER SIZE. titanium fidget spinner 13" x 11" W x titanium chords 11" revlon titanium max edition H. DECK. TINING. 1 titanium necklace - anodizing titanium 2 - 3.

    SvarSlet