søndag den 31. august 2014

Jeg flytter...

I dag sad jeg og skulle til at skrive et indlæg der skulle handle om de sidste 14 dage og mens jeg sad og kæmpede med det, gik det op for mig at det var tid til en frisk start.
Så i stedet for at gøre alt halvt så flytter jeg nu rigtig over på

www.celinehallas.com/journal

Det kommer til at være på en ny måde, en mere lige til måde og kortere måde og meget mere hyppigt på denne måde.  Noget der overhoved ikke ændre sig er fokuset på hverdags magien og derfor har den også navnet Everyday Magic Journal og jeg er sikker på at det fra denne platform bliver hverdags magi igen  - istedet for måneds magi ;)

Alt det der ligger her bliver liggende her, jeg flytter det ikke med, for det høre hjemme her - men jeg har link til der hele over på den nye. Tak for de sidste næsten 6 år Blogger - og vi ses over på www.celinehallas.com

Hov og husk at tykke på det lille hjerte/likes over på det nye site, så jeg ved i er der og i får lidt kærlighed!


2 kommentarer: