tirsdag den 16. juni 2009

Lidt men godt...

Ja lidt, men godt er vel det rigtige ordsprog, når det kommer til mine kreative projekter forøjeblikket. Min leddegigt er aktiv, så det slå jo bremserne i for de store udfoldelser. Men i weekenden fik jeg da levet en lille bitte smugle. Så here goes...
Jeg er jo vild med min IPhone, ja jeg sover jo sågar med den, kan slet ikke falde i søvn uden den, men det var jo en dyr sag da jeg købte den og jeg ville jo derfor meget gerne passe godt på den. Meeen, det var noget nemmere sagt en gjort, for det var ikke til at opdrive et cover til den der kunne opfylde mine krav om udsende og funktionalitet, så til sidst var der jo ikke andet at gøre end selv at lave et ;)
Som tænkt, så gjort og det blev fantastisk, synde jeg selv ;)
Syet i ægte CHANEL stof , gennem quiltet, med betrukketknap og lige så smukt inden i som uden på blev den og den har været brugt lige siden og har fået mange, mange komplimenter.
Så da Karoline har fødselsdag i morgen, synes jeg også hun skulle havde en på trods af det er en Samsung mobil hun har ( høhø ) så jeg fik syet lidt nye i weekenden og fine blev de :)



Jeg fik også lavet en ny hårdbøjle, fyldt med en hel sommereng af maguritter og kornblomst, den blev rigtig fin og kan vidst peppe selv det kedeligste hår op ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar