tirsdag den 26. januar 2010

Puha endnu en fødselsdag...

31 år, det er hvad jeg blev i går, ikke om jeg fatter hvor tiden bliver af, men jeg kom da gennem dagen uden tåre, hvilket er mere end hvad jeg kan sige om sidste år ;)
Jeg havde faktisk en dejlig dag, var inde i byen og købe gave hos Liebe, spiste frokost med min mor, sushi mums, drak lidt kaffe og spiste lidt lækker chokolade og sluttede med at tage hjem og slappede lidt af inden familien kom hjem, til en gang meget nem mad. Daniel og Sienna kom med blomster til mig, en orkide og Sienna havde valgt en lille bitte lyserød rose til mig, fordi den var lyserød hihi.
Den nemme mad blev spist da Sammie kom fra karate og så fik jeg gaven, den meget ønsket sukkerskål fra Element serien hos Royal Cph, resten af aftenen var ren afslapning og lidt klippe klister - man er jo blevet en gammel kone… Samuel havde for resten også lavet en målepind til når jeg syr *LOVE* og hele hjemmet er fyldt med smukke blå/lilla franske anemoner som jeg fik i lørdags, jeg er i den grad blevet begavet!

I dag har jeg bare nydt mine nye ting, stået i solens stråler et par gange og ellers bare afsluttet et par krea projekter – den næste færdig hæklet pude, blev hæklet færdig og lidt nye fugle pryder nu ungernes værelse.
31 år er man nu, hmm hvem havde troet det ville ske så hurtigt…






6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med fødselsdagen..og ja det bliver bare mærkeligere med årene når det ene tal runder det andet :)

    SvarSlet
  2. TILLYKKE. Sikken mange skønne ting du har fået. Det er som om det allerede er lidt forår når man kikker ind i dine stuer.

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen i går Céline. Blev selv 33 i fredags og fatter heller ikke, hvornår det lige er sket, at jeg rundede de 25 ;)

    Elsker anemoner og især de blå, så jeg er vildt misundelig på hvor mange, du har til at pryde dine stuer. Smukke, smukke gaver, du har fået. De er begge på min ønskeliste også...

    Ha en fin første dag i dit 31 år

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  4. Tak, tak søde mennesker...
    JA hmm 31 år, ja som tiden flyver!
    Og forår i stuerne, vi har problemer med vores radiator så her er 15 grader i skrevne stund, så blomsterne holder længe hihi - men for filan her er koldt ;)

    SvarSlet
  5. TILLYKKE!

    Sikke nogle smukke gaver, du har fået.

    De er så flotte de blå anemoner. Det var en utrolig fin brudebuket, du havde med dem i. Er det Daniel, der har begavet dig med en gigantisk buket anemoner på bryllupsdagen?

    SvarSlet
  6. Høhø ja man skulle mene de bloster burde være fra Daniel, meeen nej virkeligheden var at min mor og mormor havde købt dem til mig ;)
    Men måske man skulle opfordre ham til det de næste mange år frem :)

    SvarSlet