fredag den 16. juli 2010

Hist hvor vejen slår et bugt...

Lige der på Valbybakke ved Carlsberg, lige der, var der en ældre dame der var ved at rydde ud i sin meget overfyldte garage og der gemte der sig alverdens godter. Det viste sig nemlig har hun i mange år havde gået på loppemarked og med udsigt til inden for nogle år at skulle flytte fra det store hus var hun begyndt at rydde ud. Jeg spottede det på lang afstand, jeg så emalje ting og det var rødt!

Hjem kom det flotteste røde saltkar jeg har set og endda uden nogen fejl, der kom et sæbe og et soda kar, et rødt krus og 2 tallerkner, den ene dyb, det hele 170kr det synes jeg ski er helt okay.
Det flotte røde saltkar vil jeg rigtig gerne havde op i køkkenet, mens resten er til haven, jeg elsker nemlig også emalje i haven og bruger det til blomster, opbevaring og som legetøj i sandkassen, det skidt kan bare ikke slides op – fantastisk! Gamle kurve fra min mormor er jeg rigtig glad for og kan bruges til de samme ting, men slides op det kan de.

Ihh hvor er jeg glad for det saltkar...



3 kommentarer:

  1. Fantastisk fine sager - og de pynter så flot i haven!
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er det fint. Det kan jeg da sandelig godt forstå, at du er glad for. Og det er da en rigtig fornuftig pris!
    Vil fluks cykle forbi en af dagene og se om hun stadig sælger ud :)

    SvarSlet
  3. Suk ja har det er fint ;)
    Og Charlotte, ja prøv at køre forbi, ved ikke om hun rydter ud hver dag, men hun sagde det var noget hun gjorde sådan rimlig tit.
    Held og lykke med det, og vis endelig hvis du finder noget godt ;)

    SvarSlet