mandag den 9. august 2010

Style din blog…

Som sagt så mange gange før, så elsker jeg smukke ting og det er ikke bare i den fysiske verden, men ligeså meget på nette.
Jeg elsker at en netshop har gjort noget ud af design og layout og at den skiller sig ud – har en stil der er deres egen, men det samme gælder så absolut også i blogland. Jeg følger faktisk en del blogge hvor jeg ikke fatter en bjælde af hvad de skriver, men fordi de er så smukke og unikke er jeg ligeglade, jeg nyder bare og tager alt det smukke ind.

Og hvor vil jeg så hen med det, jo som I måske kan se har jeg fået pimpet mit banner og dem der kender mig tilbage fra Strawberryflavor tiderne vil måske genkende det smukke streglandskab fra min shop, dengang fik jeg nemlig designet mine bannere og andre grafiske lækkerier af Mette Engell. Det var en lang proces, for ja, for at sige det lige ud så er jeg røvperfektionistisk og ikke sådan til at stoppe når jeg har fået en ide, men sammen fandt vi ”stilen” og Mette designede for eks. dette smukke landskab som en del af grafikken.

Da shoppen lukkede ned, kunne jeg simpelthen ikke bære at al det smukke grafiske arbejde skulle gå tabt og kontaktede derfor Mette igen for at høre om vi ikke kunne finde ud af at redde noget af det her til bloggen. Så det har vi gjort eller Mette har gjort, sådan wupti. Jeg har igen krummet tær over mig selv og mine uendelige ideer og igen har Mette bare skabt og vist hvor fantastik hun er og her taler jeg ikke kun til det grafiske, men også til at fange ”mig” - min stil, min hvem jeg er, mine ideer.

Så igen, hvor er det jeg vil hen, jo, vil du også pimpe din blog, vil du gerne brande dig selv, vil du gerne ha noget smukt at kigge på, så kan jeg kun anbefale kære, søde, ufattelig overbærende og kreative Mette. Du kan se hendes hjemmeside, her. Jeg ved hun også gerne laver små projekter som banner til os her i blogland, så hold jer ikke tilbage med at pimpe bloggen og gør den unik - med al den tid vi bruger her har vi fortjent en smuk blog ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar