mandag den 11. oktober 2010

Et fristed i forfald…

032

Alt i mens jeg kæmpede med at få alt parat til igen at køre Strawberryflavor på banen og derefter mens jeg har prøvet at komme mig ovenpå det – ja der blev det ski efterår, sådan rigtig for real altså.

Haven har lidt en smule eller også har jeg fordi jeg ikke har været der nok. Men i går og i dag har jeg været i gang og prøvet at få noget af det sidste i jorden og nydt, forfaldet omkring mig. Ja nu siger jeg nydt, for efterår er jo utroligt smukt, dog må jeg blankt indrømme at jeg sagtens kunne være foruden det og vinteren. Min have er et fristed, det er et sted jeg kan skabe noget smukt, trods små kræfter og det elsker jeg den for. Derfor er det også rigtig svært at undvære den når det hele sover igennem vinteren, så jeg håber ikke den bliver ligeså hård i år som sidste, for jeg vil rigtig gerne tidligt i gang.

Jeg glæder mig til det hele vokser sig stører og vildere og at haven igen bugner med blomster og til at sidde og nyde det hele fra min nye bænk...

057 007 012 016 030 034 036 047

2 kommentarer:

  1. Det er da også bare en fantastisk have du har. Kan godt forstå du savner den, når den er i dvale. Hvordan er det mon gået med relanceringen af Strawberry flavor? Håber det er gået vildt godt :)

    SvarSlet
  2. Tak søde Julie :)
    JA hvordan er det gået, totalt pinligt men jeg aner det ikke? Har seriøst brugt en uge på sofaen ovenpå hele den omgang og er lige ved at vende tilbage til livet igen. Jeg tænkte jeg vil tage derind i løbet af ugen og høre og se det hele lide på afstand.
    Men ja håber det er gået godt, selvom jeg godt ved at den prisklasse kjolerne ligger i er det jo næppe impulskøb.
    Knus knus

    SvarSlet