lørdag den 2. oktober 2010

Jeg er her stadig...

Hold da helt op for nogle uger jeg lige har været igennem og med kumulation i går. Jeg har knoklet langt mere end hvad godte er for mig, men det har også været skønt, sjovt og meget givende igen at være i gang og skabe. Det har været svært fordi jeg har, måtte give slip og overlade arbejdet til andre, hvilket en kontrolfreak og detaljerytter som jeg ikke er meget for, jeg putter virkelig micro i micromanagement, men jeg overlevede ;)

I går var der åbningsfest i Butik Villa Retro og jeg kan nu officielt ikke lige fikse noget eller lave det om eller finde på mere – eller jo det kan jeg godt, men der er ikke deadline på samme måde. Det er tid til at læne sig tilbage og lige nyde hvad jeg har skabt og lavet, en ting jeg er rigtig dårlig til – men som min krop nu tvinger mig til, kan jeg godt mærke. I næste uge vil jeg bare ordne haven og hygge mig med at få lagt løg, det tid til ro!

Men jeg vil rigtig gerne sige jer tak for alle de søde ord I har givet mig med på vejen, Shinas ramte mig lige i hjertet, nok fordi det jo stadig er lidt et blødende sår – men hun skrev ”…rigtig strawberry-stil som i "gamle" dage…” og ja det føles sådan selvom noget har måtte ændres på vejen.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det :)

    Nu må du hvile lidt på laurbærrene :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Tillykke herfra - fedt for dig at have "taget springet". Ønsker dig det bedste. Nyd have-dagene og få suget energi til dig :-)

    SvarSlet