tirsdag den 19. oktober 2010

Stilhed…

022 copy

Efterårsferie… det er hvad vi har nu. Men ungerne er hos mormor de her første par dage, så herhjemme er der stille, som i stille! Så her til morgen fik jeg lige pimpet et par Mao sutsko til Sienna, med fine små hjerte yoyo, en på hver, en super fin måde lige at gøre dem lidt personlige. Faktisk er ideen snuppet fra min venindes mor der syr små patchwork sekskanter på ungernes, også en super ide, som nu er givet videre ;)

Ellers er det blevet officielt koldt herhjemme, dvs. forsatsdøren er sat på altandøren, yes yes man bor vel i et hus fra 30, der ikke må få skiftet døre og vinduer. Men intet er jo så skidt så det ikke er godt for noget og forsatsdøren betyder jeg nu har en vindueskarm mere og der står nu noget af min lille Wiinblad samling, sammen med de sidste Dronning Margrethe og Twise in a blue moon roser.

Om lidt vil jeg tage varmt tøj på og gå ned og slibe lidt på den IKEA skammel jeg malet blå i foråret og aldrig har lært og elske, så nu bliver den ski noget ala laksefarvet!

029 copy
035 copy

4 kommentarer:

  1. Du er da heldig ikke at have termo-vinduer men smukke enlags-ruder og forsats-dør.
    Smukke roser.

    SvarSlet
  2. Ja ja jaaa ;)
    Nej ærligt er jeg af helt samme opfattelse, jeg elsker de gamle vinduer. Men det skal også siges at det glemmer jeg nogle gange, når vi ikke kan få temperaturen højer op end 16 grader herhjemme.
    Pt er den 18,8, så jeg skal ikke brokke mig ;)

    SvarSlet
  3. Hmmm... Jeg har en veninde der også bor i et koldt hus. Hun har købt lange "Bamse-støvler" til lige under knæene(UGG el. lign.)som indesko og det virker.

    SvarSlet
  4. hej

    super fin winblad samling ;)
    - det er da charmerende med forsats .... for døre og vinduer..
    - utroligt hvilke materialer der blev brugt den gang .....
    kh

    SvarSlet