lørdag den 23. oktober 2010

Lidt efterårs krea…

034

Jeg synes det er længe siden jeg sidst har vist rigtige krea-projekter her på bloggen, Strawberryflavor, tog ligesom alt tiden og krea-energien ;)

Men lidt har jeg da gang i, et stykke baby tæppe i granny strips og hertil må jeg lige tilføje… Ihh hvor er det irriterende ikke at vide med sikkerhed hvad det bliver, synes det er svært med farve valg når det ligesom skal passe til begge køn. Men tæppet bliver lækkert i marion uld og hvis det ikke var fordi jeg selv ikke kan klare uld mod min hud, ville jeg helt sikkert også lave noget til os selv i det.

Til gengæld har jeg fået gang i brodernålen og pønser på noget der skal ende som en lille pude. Det var meningen det skulle ha været en større størrelse, men jeg tror det ville blive for meget af det gode. Men sjov det er det, lidt ligesom at male, man ved ikke rigtig hvor man ender og selv trådens længde lader jeg også være medbestemmende. Glæder mig selv til at se hvad det hele ender med :)

Go’ lørdag derude…

038 037

5 kommentarer:

  1. Det er ellers rigtigt fint det hele.. Jeg drømmer også om at brodere korssting.. gjorde det da jeg var barn hos min bedste, og nu er det jo sådan oppe igen, og jo nemt nok.. tænker storepigen på 4, måske også snart kunne finde ud af de større sting.. :))

    SvarSlet
  2. Ja, jeg prøvede med Sienna i dag, hun er lige knap 4 år, meeen vil sige at mine pædagogiske evner ikke rækte til det, måske om et år ;)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det fint ud...

    Er du ikke lige sød at sende mig en mail? Skylder dig jo en lille veninde til Sienna og hun er lige ved at være klar. Kan du sende din adresse?? Og undskyld den laaaaange ventetid;o)

    SvarSlet
  4. Er hel vild med broderiet - super lækkert.

    SvarSlet
  5. Mums det tæppe er lækkert, lige mine farver. Min søster har også bestilt et babytæppe af mig den dag hun bliver gravid, så jeg må vel til at øve mig :) Jeg er egentlig ikke til broderi, men det du har gang i er da for skønt, måske er det det man skal prøve?
    Kh Rikke

    SvarSlet