tirsdag den 26. oktober 2010

Naturen indenfor…

027 copy023 copy  042 copy041  033 copy018 copy053 copy051 copy   

Åhh, de mørke måneder er over os og jeg trænger til grønt, grønt som ude i haven om sommeren.

Måske er det derfor jeg hungre efter at plastre hele huset til med planter. Indtil videre er stuebirken fra opgangen nu sat i stuen, den pottet efeu står der ligeså og alle pelargonier fra haven eller i hvert fald dem der stadig havde en størrelse til indendørs brug står omkring i vindueskarmene og ved siden af stiklingerne fra dem der var blevet for store. Selv vores lille gang, har fået en sukkulent, jeg ved ikke om den kan klare det, for det er jo ikke et sted med voldsomt sollys, men ellers må den frem i lyser, nu skal det prøves. Også er der selvfølgelig stadig alle de blomster der plejer at være rundt omkring :)

1 kommentar:

  1. Lækkert! Jeg hungrer også efter flere planter herhjemme, for lige nu har vi alt alt for få. Jeg er meget glad for sukkulenter, og også pelargoner i foråret og sommeren.

    SvarSlet