torsdag den 28. oktober 2010

Øv grå, som i mussegrå…

029 copy

Er det ikke sjovt som ens syn på en farve kan ændre sig?

Jeg har altid været en ret så farveladerig pige, gang i alle farver og nuancer ellers sådan ca. da. En farve har jeg dog altid haft et lettere anspændt forhold, nemlig grå – som i mussegrå, overskyethimmelgrå, sølvgrå, puha nej det gik bare ikke. Men hey, hvad er der sket, pludselig er grå begyndt at snige sig ind under huden på mig og alle mulige andre steder for den sags skyld.

Ja, jeg ved jo godt hvad der er sket, jeg har en veninde der er stor samler af grå, som i meget gråt også med grå ovenpå, men på en absolut fed måde, hvilket jeg slet ikke før mente kunne eksistere. Stor samler bliver jeg nok aldrig, men grå og jeg er faktisk blevet helt gode venner nu ;)

1 kommentar:

  1. Jeg kan nu godt lide grå, dog ikke grå som i regnvejrsdag :)

    SvarSlet