lørdag den 20. november 2010

Med i Babiekins online magasin...

Ligesom andre i blogland (eller i hvert fald Rakel ;)) er jeg blevet kontaktet af det amerikanske online magasin Babiekins, omkring at være med i en repotage om indretning for børn. I den forbindelse har jeg taget billeder og redigeret kæmpe filer, totalt røvet ;) men nu er de i hvert fald endelig færdig redigeret. Så her er et lille udklip af billederne, værelset er set før I know, meeen jeg laver hele tiden lidt om så mon ikke det går alligevel. Synes også jeg har brug for en form for forløsning ovenpå at ha redigeret i tiiiimevis – vil så meget ikke være perfektionist i mit næste liv ;)

Så here goes, ungernes værelse (igen)…





8 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Nu linker du vel, når reportaget kommer?

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt Céline! Glæder mig til at se reportagen :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint. Har du måttet tape børnene fast et sted for at det kan se så ufattelig ryddeligt ud :o)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fint Celine! Rigtig hyggeligt børneværelse, iiiih når jeg ser sådan et skønt børneværelse glæder jeg mig endnu mere til vi en dag får kvadratmeter nok til et rigtigt ægte børneværelse (:
    Glæder mig til at se reportagen.

    Kram Iben

    SvarSlet
  5. ja der går vel ikke længe efter ungerne er kommet hjem, før der er knap så ryddeligt;o)
    Men hold op det ser fint ud. Her mangler vi plads så pt synes jeg bare det ligner opbevaring:-(

    SvarSlet
  6. Fantastisk! Smukke billeder - tillykke :) Glæder mig til reportagen kommer.

    SvarSlet
  7. Du er simplethen min yndlings indretter. Elsker, elsker, elsker din stil og måske er det netop perfektionismen der gør at det er så fantastik inspirerende. Billedet med dragen og kjolen er helt vidunderligt, men jeg har også altid haft et blødt punkt for smukke drager.

    SvarSlet
  8. ejjjj jeg må også lige komplimentere her, hvor bor du bare fedt... Super fedt med den plante der gror op i gardinstangen, og jeg er vild med dine fugle i vinduet, de ligner meget Rie elise larsen, men jeg tænker du har fikset dem selv... For hun laver da vidst ikke nogen hvor fuglene har forskellige farver, og det kan jeg da helt vildt godt li... Super go ide.

    Jeg læser lige videre på bloggen :-)

    SvarSlet