onsdag den 29. december 2010

Havens dahliaer 2011...

Inspireret af et indlæg ovre hos hr. Claus Dalby, kom havetrangen over mig mere en normalt. Så nu har jeg bestilt dahliaknolde og selvom der er en 4-5 måneder til at de skal frem, så gav det egentlig rimelig go mening, for alt var på lager og jeg fik fingerende i nogle af dem der altid plejer at være udsolgt.

Noget andet der også begynder at give rigtig go mening er bloggen. Ment på den måde at jeg nu har blogget over 2 år og derfor nu begynder at kunne bruge den til at slå op, hvad jeg før har købt og gjort i haven, så på trods ag jeg måske til tider kan kvæle jer læser i indlæg om og billeder af haven, så fungere det ski ;)

Men her er de næste års dahliaer, man fornemmer måske et tema, jeg har jo et nyt hvert år. Fra venstre mod højre: Brindisi, Winter Spings, Taffarel, Lavender Ruffles, Who Dun It, Blue Bell - smukke ik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar